Juostos „Šaltis“ platinimu rūpinasi 2015 metų pabaigoje Fiorellos Moretti ir Hedi Zardi įkurta bendrovė „Luxbox“. 2016 metais Š. Barto kūrybos retrospektyvą pristatė Paryžiaus „Pompidou“ šiuolaikinio meno centras.

„Ramybė mūsų sapnuose“ buvo paremtas introspekcijos principu. „Šaltis“, galima daryti pirminę išvadą, bus atviresnis ir naratyvo požiūriu tikslesnis darbas. Be to, iki šiol Š. Barto režisuotame filme nebuvo tokių garsių aktorių kaip prancūzė V. Paradis.

Juostą taip pat prodiusuos prancūzų „KinoElektron“ ir „Reborn Production“, lietuvių „Studija Kinema“, Ukrainos „Insight Media/Tato Film“ ir Lenkijos „Donten & Lacroix“. Filmas pasakoja apie jauną lietuvį Roką, kuris, norėdamas geriau suprasti karą ir savo žmones, iš Lietuvos su humanitarinės pagalbos konvojumi išvyksta į Ukrainą. Kartu su dviem karo žurnalistais (vienas iš jų moteris, kurią vaidina V. Paradis) jis atsiduria tikrame karo pragare.

„Šie trys žmonės bus priversti perlipti savo psichologines ribas ir užmegzti itin tvirtą tarpusavio ryšį. Jų nuomonės skiriasi visais klausimais, išskyrus vieną – jie nori būti ten, kur yra, tik kiekvienas dėl savų priežasčių“, – teigiama juostos aprašyme.

Naujausiame Š. Barto filme vaidmenis kuria lietuvių aktorius Mantas Jančiauskas ir lenkas Andrzejus Chyra, sublizgėjęs Andrzejaus Wajdos ne vieną apdovanojimą nuskynusioje juostoje „Katynė“.

„Šalčio“ filmavimo darbai prasidėjo gruodį, dvi savaites buvo filmuojama Ukrainos ir Krymo pasienyje. Vyriausioji filmo prodiuserė Janja Kralj iš „KinoElektron“, dirbusi ir prie filmo „Ramybė mūsų sapnuose“, Šaltį“ įvardija kaip itin ambicingą filmą-kelionę per šaltį ir sniegą, besitęsiantį per tris šalis – Lietuvą, Lenkiją ir Ukrainą – iki pat karo zonos ir unikalią progą iš arčiau pamatyti šiandienos Ukrainą.

„Mums didelė garbė ir džiaugsmas prisidėti prie Šarūno Barto darbo ir nuo pat pradžių dalyvauti kuriant šią naują ir ambicingą kinematografinę patirtį“, – pridūrė „Luxbox“ vadovaujantys F. Moretti ir H. Hardi, kurie prognozuoja, kad „Šaltis“ pateiks „netikėtą požiūrį į mūšio laukus Ukrainoje“ ir „sudomins šiandieninės Europos karų ir konfliktų anatomija“.

Kaip ir kiti Š. Barto darbai „Šaltis“ išskirs giliais dialogais, kvapią gniaužiančia kinematografija ir skausmo, gėlos, desperacijos ir netekties vaizdavimu.