„Boeing“, kurios būstinė įsikūrusi Čikagoje, ką nors komentuoti atsisakė. Įmonės atstovė spaudai Debbie Heathers visus skambučius nukreipia į Jungtinių Valstijų Nacionalinę transportavimo saugumo tarybą (NTST), skelbia cnn.com.

Čikagoje įsikūrusi advokatų kontora „Ribbeck Law Chartered“ antradienį teigė, jog daugiau kaip 80 keleivių vardu užpildė pirminį pareiškimą teismui.

Kontora nurodė, kad artimiausiomis dienomis prie atsakovų bus pridėta ir oro linijų bendrovė „Asiana Airlines“. Teisinių veiksmų taip pat bus imtasi prieš neskelbiamus „detalių gamintojus, kurie gali būti atsakingi dėl šios katastrofos“, savo pranešime spaudai rašo advokatų kontora.

„Asiana Airlines“ atstovė spaudai Ki Won Suh komentuoti ieškovų planus atsisakė.

Liepos 6 dieną „Asiana Airlines“ lėktuvui „Boeing 777“ nepavyko teisingai nusileisti San Fransisko oro uoste ir tūpimo take jis sudužo. Per šią avariją žuvo trys keleiviai, o daugiau kaip 180 žmonių buvo sužeisti.

Likus kelioms sekundėms iki avarijos, keleiviai matė, jog lėktuvas skrenda per žemai.

NTST atlieka šios katastrofos tyrimą. Ankstyvuoju tyrimo etapu daugiausia dėmesio buvo skiriama įgulos veiksmams mėginant nutupdyti lėktuvą.

Advokatų kontora pareiškimą įteikė Kuko apygardos teismui Ilinojuje. Jų pareiškime reikalaujama, kad „teismas nurodytų atsakovams nedelsiant paskelbti katastrofos aukoms visus svarbius duomenis, susijusius su avariją patyrusio lėktuvo dizainu ir pagaminimo informacija, taip pat bet kokius duomenis, susijusius su jo priežiūra“, teigiama advokatų kontoros pranešime.

Tarp 83 keleivių, kuriems atstovauja minima kontora, yra žmonių, patyrusių rimtas nugaros traumas, kojų lūžius ir smegenų traumas, sakė advokatė Monica R. Kelly.

Avarijos metu lėktuvo viduje išsiskleidė evakuacijos čiuožyklos, užblokuodamos keleiviams kelią prie atsarginių išėjimų ir įkalindamos juos degančiame orlaivyje, teigė advokatų kontora. Keleiviai taip pat buvo sužaloti per avariją sulūžus sėdynėms, pažymėjo M. R. Kelly.

Advokatų kontora taip pat rėmėsi pranešimais, jog avarija galėjo įvykti dėl „mechaninio automatinės traukos sistemos gedimo“.