Egidijus Babelis

92 straipsnių

Automobilių saugumas dažniausiai yra skirstomas į aktyvųjį ir pasyvųjį. Aktyviojo saugumo sistemos skirtos eismo įvykių prevencijai, o pasyviosios saugo keleivius nuo sužalojimų jau įvykus avarijai. Tačiau yra ir trečioji kategorija – budinčiosios sistemos, kurios suveikia tik tuomet, kai pavojaus l...

Išmanieji telefonai pasižymi dideliu universalumu: jie pakeitė fotoaparatus, kompiuterius, muzikos grotuvus bei dalį kitos technikos. Atitinkamai vairuotojai tikisi universalumo ir iš automobilių, nori, kad jie tiktų visiems gyvenimo atvejams. Anksčiau universaliausiais buvo laikomi, kaip ir sako jų...

Per beveik trijų dešimtmečių istoriją skaičiuojantį svarbiausią mūsų šalies benzingalvių renginį – „Metų automobilio“ konkursą – buvo daugybė įvairių korekcijų, pradedant kintančiomis nominacijomis, konkurso bandymų stovyklos geografija, baigiant kasmet atsinaujinančia vertinimo komisijos sudėtimi. ...

Įprasta manyti, kad didesnę galią ir sportišką važiuoklę turintys automobiliai atsieina brangiau nei gatvėse aptinkami SUV, kad jie vartoja daugiau degalų, yra nepraktiški ir apskritai – tik traukia nelaimes, nes kai didelė galia, ir dešinė koja pasidaro sunkesnė. O jei kasdienai pasirinktas automob...

Labai retai koncepciniai automobiliai nedaug pasikeitę pasiekia gatves. Dažnu atveju parodose pristatomas modelis taip ir neišvysta pasaulio, o jei ir išvažiuoja pro gamyklos vartus, tai gerokai konservatyvesnių formų. Yra pavyzdžių, kai koncepcija virsta realybe, tačiau jų tiek mažai, kad per ilgą ...

Tvarumas – ne tik skambus žodis, bet ir vis labiau visuomenėje įsigalintis įprotis: parduotuvėje žmonės naudoja daugkartinius maišelius, degalinėje kavą pila į savo atsineštus puodelius, vandenį geria ne iš plastikinių butelių, o iš gertuvių. Taip pat vis daugiau vairuotojų persėda į elektromobilius...