Kaip rašoma atsiųstame pranešime spaudai, jau trečią kartą gauti asmeninių konsultacijų ir įsigyti prekių su nuolaidomis galima ne tik fizinėse parduotuvėse, bet ir virtualioje erdvėje. Apsipirkimas elektroninėse parduotuvėse tęsis dar ilgiau – iki pirmadienio ryto.

Akcija, kurios metu lankytojai raginami ateiti pabendrauti su drabužių dizaineriais, stilistais ir parduotuvių personalu, gauti asmeninių stiliaus konsultacijų ir apsipirkti su nuolaidomis, kasmet vyksta gegužės ir spalio mėnesiais bei į parduotuves sutraukia šimtus lankytojų.

„Neraginame pirkti be saiko. Priešingai, tokiais renginiais norime paskatinti žmones susipažinti su vadinamąja lėtąja mada, užsukti į butikus, pabendrauti su kūrėjais, sužinoti, iš ko ir kur gaminamos prekės, kas sudaro jų kainą, kodėl verta mokėti už kokybę ir riboto tiražo Lietuvos dizainerių sukurtus rūbus. „Shopping Night Out“ – tai galimybė praplėsti akiratį, o taip pat ir įsigyti reikalingų, ilgai tarnausiančių daiktų“, - pasakoja renginio ambasadorė, drabužių dizainerė ir parduotuvių tinklo „Julia Janus“ vadovė Julija Janus.

Jos skiriamuoju ženklu – stiliaus karuliais – jau yra sužymėtos prekės visose „Shopping Night Out“ dalyvaujančiose parduotuvėse. Iš viso kiekvienoje parduotuvėje trijuose miestuose J.Janus paliko po penkis karulius, kuriuos uždėjo ant labiausiai patikusių, šį sezoną jos rekomenduojamų gaminių. Padėti apsispręsti ką pirkti ir taip išvengti papildomų išlaidų nereikalingiems daiktams padės ir stilistai, kurie prekybos vietose dirbs Vilniuje ir Klaipėdoje.

Shopping night out
Foto: Organizatorių archyvas

Be to, savo patarimais su visais apsiperkančiais renginio metu dalinsis ir elektroninių stiliaus konsultacijų projektas „StiliuSOS“. Nuo 19 iki 24 val. visi www.stiliusos.lt suvedę kodą „stiliusos“ gaus atsakymą į vaizdo užklausą „Šitas ar anas?“ nemokamai.

Nors visi dalyviai savo lankytojams ruošia vienokias ar kitokias staigmenas, apie kurias galima detaliau sužinoti www.shoppinginvilnius.lt bei socialiniuose tinkluose Facebook ir Instagram, kai kurie dalyviai kooperuojasi bendriems renginiams.

Taip Klaipėdos „Herkaus galerijoje“ nuo 19 val. veiks net keturių gerai žinomų lietuviškos mados prekių ženklų laikinoji parduotuvė. Savo naujausias kolekcijas uostamiestyje pristatys „Julia Janus“, Ugnė Martinaitytė ir jos ženklas OHMY, „Bliss by Violeta“ ir „2ru2ra”. Renginyje dalyvaus ir nuolaidas iki 30 procentų atėjusiems siūlys ir likusios šio jaukaus prekybos centro parduotuvės.

Nuo Klaipėdos neatsilieka ir Kaunas, kuriame įsikūrusi konceptuali lietuvių dizainerių parduotuvė „Baltas ir butikas“ ragina atėjusius pramogą suderinti su pareiga ir dalyvauti šio butiko rengiamame socialiniame projekte. Visi atnešę rūbų, kurie bus paaukoti vargingai gyvenantiems žmonėms, gali tikėtis papildomos nuolaidos parduotuvės asortimentui.

Kone daugiausiai renginių šį vakarą planuojama Vilniuje. Čia programa apims ne tik senamiestį, bet ir Gedimino prospekte esantį prekybos centrą „GO9“, taip pat ir multibrandinę parduotuvę „Gedimino 22”.

Pasiilgusiems ne tik ramaus apsipirkimo, bet ir pramogų siūloma užsukti į Stiklių gatvę, kurioje įsikūrusių renginyje dalyvaujančių parduotuvių yra daugiausiai. Viena jų – rūbais, antikvariniais baldais ir interjero detalėmis prekiaujantis salonas „Šapokliak“ – žada gyvą podiumą su žingsniuojančiais modeliais surengti tiesiog pačioje Stiklių gatvėje.

Shopping night out
Foto: Organizatorių archyvas

Veiksmo netrūks ir virtualioje erdvėje, kur savo produktus mažesnėmis kainomis siūlys daugelis elektroninių parduotuvių, parduodančių drabužius, avalynę, aksesuarus, kosmetiką. Šiemet prie akcijos prisijungė ir vienas didžiausių lietuviškos tekstilės gamintojų „Audimas“.

„Siekiame, kad renginys nestovėtų vietoje ir nuolat augtų. Tai yra proga miestiečiams penktadienį, po darbo savaitės, išeiti į senamiestį, pabendrauti, papramogauti, įsigyti ką nors nauja, sužinoti ką nors naudinga. Šio pavasario renginiu norėjome į butikus pritraukti dar daugiau lankytojų, kad šie nebijotų eiti į konceptualias parduotuves, skatinti juos bendrauti su kūrėjais, matuotis, gauti reikalingų patarimų. Nes užsienio šalyse šis renginys ir yra skirtas ne tiek besaikiam apsipirkimui, kiek glaudesnei prekių ženklų ir pirkėjų draugystei puoselėti“, - apie renginio idėją kalba viena „Shopping Night Out“ iniciatorių Ieva Vainaitė.

Organizatorė primena, kad parduotuvės Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos senamiesčiuose bus atviros iki vidurnakčio.

„Nes miesto stileivos susitinka naktį“, - jau kelis sezonus iš eilės nesikeičiantį „Shopping Night Out“ šūkį pakartoja ji.