Jau šį penktadienį į naktinio apsipirkimo renginį „Shopping Night Out“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje atėję lankytojai parduotuvėse ras ypatingais ženklais pažymėtų drabužių, avalynės, aksesuarų. Taip specialiais karuliais savo šio sezono favoritus paženklino šiųmetinės mados šventės veidas – drabužių dizainerė Julija Janus.

Penki karuliai – tiek specialiųjų ženklų ant patikusių gaminių kiekvienoje renginyje dalyvaujančių parduotuvių jau užkabino „Shopping Night Out“ ambasadorė.

Kaip rašoma pranešime spaudai, tradiciškai balandį ir spalį vykstančiame naktiniame apsipirkime šįkart dalyvauja itin daug – net kelios dešimtys butikų, mažesnių nepriklausomų dizainerių, didesnių lietuviškų prekių ženklų. Visose šiose prekybos vietose gegužės 19 d. vakarą apsilankę trijų didmiesčių gyventojai galės patys įsitikinti, kokie gaminiai padarė didžiausią įspūdį drabužių dizainerei J. Janus.

„Rinkausi turėdama galvoje skirtingas žmonių figūras, vyrus ir moteris. Ieškojau stilingiausių rūbų, rankinių, batų, papuošalų, kurie ne tik puošia patį butiką, bet ir gali papuošti skirtingus žmones“, - pasakoja J. Janus.

Julija Janus
Foto: Gintautas Rapalis

Pati „Shopping Night Out“ ambasadorė penktadienio vakarą iki pat vidurnakčio leis ir klientams apsipirkti padės „Julia Janus“ konceptualioje parduotuvėje Vilniaus senamiestyje, Stiklių gatvėje.

Daugelyje prekybos taškų svečius taip pat pasitiks ir asmenines konsultacijas suteiks prekių ženklų dizaineriai, butikų konsultantai, samdyti stilistai. Iš anksto užsiregistravę, Vilniuje ir Klaipėdoje „Shopping Night Out“ lankytojai turės galimybę savo garderobą atnaujinti ir su žinomų stilistų pagalba. Vilniuje tokiais profesionaliais patarimais dalinsis stilistė Vilija Rušinskaitė, Klaipėdoje – stilistas ir drabužių dizaineris Mantas Bartkus.

Be to, savo patarimais su visais apsiperkančiais renginio metu dalinsis ir elektroninių stiliaus konsultacijų projektas „StiliuSOS“. Nuo 19 iki 24 val. visi www.stiliusos.lt suvedę kodą „stiliusos“ gaus atsakymą į vaizdo užklausą „Šitas ar anas?“ nemokamai.

„Karulių kaip skiriamųjų ženklų kabinimo akciją sugalvojome tam, kad į butikus tą vakarą susirinkę žmonės lengviau susiorientuotų, kurie daiktai, pripažintų mados profesionalų nuomone, yra verti ypatingo dėmesio ir maksimaliai atitinka šių profesionalų skonį ir suvokimą apie esamo sezono tendencijas. Be to, tai ir smagus žaidimas. O ar naudotis patarimais – kiekvieno pirkėjo reikalas. Yra nemažai pirkėjų, kurie kliaujasi tik savo nuovoka. Svarbiausia, pirkti atsakingai ir tik reikalingus daiktus, kurie nenuguls giliai spintose“, - apie prieš kelis sezonus pradėtą ženklinimo tradiciją kalba naktinio apsipirkimo iniciatorė Ieva Vainaitė.

Foto: Gintautas Rapalis

„Shopping Night Out“ metu prekybos vietos lankytojus tradiciškai pasitiks ne tik karuliais pažymėtomis prekėmis ir profesionalų patarimais, bet ir individualiomis programomis – teminėmis paskaitomis, putojančiu vynu, muzika ir ženkliomis nuolaidomis asortimentui, taip pat ir naujausiomis pavasario-vasaros kolekcijoms.