Prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ vykusį parduotuvės atidarymą vedė Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė.

Pirmoji „Chic“ (buvusi „Ingrid“) parduotuvė duris atvėrė Kaune. Į ją labai dažnai atvykdavo apsipirkti vilnietės, tad savininkė nutarė taupyti brangų moterų laiką ir atidarė parduotuvę Vilniuje. „Dabar moterims nebereikės važinėti taip toli dėl patikusios suknelės ar kostiumėlio“, – šypsojosi įkūrėja.

Parduotuvėje galima rasti „Toy G“ („Pinko“ antroji linija), „Imperial“, „Vanessa Scott“ ir kitų italų mados namų prekinius ženklus. Parduotuvė savo veiklą pradeda nuo trijų ženklų, tačiau tai dar ne pabaiga. „Tikrai atvešime dar ne vieną ir ne du prekinius ženklus. Juos galėsite įsigyti tik mūsų parduotuvėje“, – žada „Chic“ vadovė Ingrida Ugianskienė.

Renginio metu profesionalūs modeliai pristatė parduotuvėje esančias drabužių kolekcijas. Vakaro dalyvės išvydo kiekvienai dienai skirtų drabužių derinius ir vasaros šventėms, kokteilių vakarėliams skirtus drabužius.

Čia karaliauja moderni bohema, romantiškas stilius, žemę siekiančios ar trumpos suknelės, viena populiariausių – chaki spalva. Nepamirštas ir džinsas, iš kurio pasiūtos ne tik kelnės, bet ir marškiniai, švarkai. Vyrauja platūs siluetai, su kuriais kiekviena moteris atrodo stilingai. Drabužiai puošti gėlių motyvais, itin populiarūs modernūs marškiniai. Vyrauja ir subtilūs blizgučiai, seksualūs nėriniai, pūstos rankovės. Madingiausias sijonų ir suknelių ilgis – iki kelių ar žemiau.

„Mada gyvena čia!“ – toks yra parduotuvės šūkis. „Klientės – skubančios, šiuolaikinio pasaulio merginos ir moterys. Jos skaito mados žurnalus, domisi tendencijomis, žiūri madų šou, tačiau nenori laukti drabužių pusmetį ar net ilgiau. Jos nori atrodyti gražiai šiandien, o ne rytoj. Jos neprisiriša prie brangių daiktų, mėgsta įvairovę. Mūsų klienčių įvaizdis yra kuriamas neinvestuojant daug pinigų, tačiau visada atrodant stilingai, o prireikus ir stulbinamai“, – sako „Chic“ vadovė.