Naujoji kolekcija dedikuota natūraliam, aukštos kokybės linui. Joje – įvairaus ilgio, siluetų ir kolorito suknelės. Sau artimus modelius galės atrasti tiek ryškių spalvų ir detalių, tiek pastelinių atspalvių ir minimalizmo mylėtojos. Kolekcija skirta aktyvioms moterims, ieškančioms ne tik išskirtinumą, bet ir komfortą, judesių laisvumą užtikrinančių drabužių. „Stengiamės, kad mūsų suknelės moterims būtų tarsi antra oda, savo universalumu tinkanti ir skrydžiui, ir vakarienei restorane, ir ilgiems pasivaikščiojimams palei vandenyną” – pasakoja prekės ženklo įkūrėjai, – „šia kolekcija norėjome paneigti vyraujantį stereotipą apie liną – parodyti, jog jis toli gražu nėra nuobodi medžiaga ir gali atrodyti išskirtinai bei originaliai. Gaminius jau įvertino ne tik klientai iš Lietuvos, bet ir užsienio: Britanijos, Vokietijos, pietų Europos šalių bei kitų kontinentų: Amerikos, Australijos. Galimybė įsigyti aukštos kokybės gaminį už prieinamą kainą leidžia mūsų klientams iš naujo atrasti ir pamilti liną.“

Naujosios vasaros kolekcijos fotosesijai buvo pasirinktas nuostabus Činkve Terės (it. Cinque Terre – „penkios žemės“) regionas Italijos Rivjeros pakrantėje. Kolekcijos pristatomajame video tarp ryškių, besiplaikstančių suknelių galima išgirsti garsios „Freaks on Floor“ grupės vokalisto Justino Jaručio hitą.

Prekės ženklo pavadinimas kalba pats už save: asocijuojasi su kelionėmis, nuotykiais bei jų metu besikuriančiomis naujomis istorijomis. Visi gaminiai pavadinti skirtingais miestais, tad su savimi jau „atsineša“ istorijos užuomazgas.

Mados ir stiliaus startuolis siekia paversti tokiu, be kurio neįsivaizduojamas kelionių garderobo planavimas ir pastebi, kad atsiranda vis daugiau žmonių, prioritetą teikiančių kokybei, tokiu būdu mažinant vartotojiškumą ir skatinant atsakingą bei tvarią madą.

Šią pavasario-vasaros kolekciją lydės ir kiti įdomūs projektai. Vienas iš jų – lininių drabužių kapsulė, kurta kartu su laidų vedėja, aktore, modeliu ir socialinių iniciatyvų autore Jurgita Jurkute.