Dar vienas svarbus pasižadėjimas yra naudoti tik 100% atsinaujinančią elektros energiją. 96% visos kompanijos 2016 m. pasauliniu mastu sunaudotos elektros buvo kilę iš atsinaujinančių šaltinių. Ataskaitoje taip pat pažymima, kad 2016 m. „H&M“ buvo įvardinta didžiausia tvaresnės
medvilnės, sertifikuotos „Better Cotton“ iniciatyvos, naudotoja pasaulyje. Be to, „H&M“ grupė ir toliau plėtoja ambicingą planą, susijusį su rūšiavimu ir perdirbimu.

N. Vodianova - prekės ženklo veidas

Kaip teigiama pranešime, nuo pasaulinės drabužių surinkimo iniciatyvos pradžios 2013-aisias, „H&M“ grupė jau surinko 39 tūkstančius tonų nereikalingos tekstilės. Iki 2020 m. kompanija siekia surinkti ne mažiau nei 25 tūkstančius tonų tekstilės kasmet. Kaip nurodoma ataskaitoje, „H&M“ grupė taip pat ir toliau gerina industrinius ryšius bei tęsia teisingo užmokesčio už darbą plėtojimo programą.

„Mes norime pasinaudoti savo dydžiu bei rodyti pavyzdį kelyje link žiedinės ir atsinaujinančios mados, tuo pačiu darydami savo kompaniją dar teisingesne bei lygiateisiškesne. Dėl šių priežasčių mes išvystėme naują strategiją, kuri padės pakelti mūsų darbą tvarumo srityje į aukštesnį lygį“, - pasakoja Anna Gedda, „H&M“ grupės tvarumo vadovė. „Norime rodyti pavyzdį bei vesti į priekį, tiesti kelią ir išbandyti naujoves aplinkosaugos bei socialinėje srityse. Mūsų pagrindinis tikslas yra paversti madą tvaria ir tvarumą madingu, o to pasiekti padės mūsų teigiamos įtakos klimatui strategija“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)