Tai bus pirmi naujų, platesnių padangų bandymai su naujais 2017 metų automobiliais. Anksčiau naują reglamentą atitinkančių padangų prototipai buvo bandomi su 2015 metų adaptuotais „Mercedes“, „Red Bull“ ir „Ferrari“ automobiliais. „Pirelli“ šiemet kelia tikslą sukurti efektyvesnes ir mažiau nusidėvinčias padangas, kurios leistų pilotams atakuoti varžovus visose lenktynių fazėse.

Į Barseloną „Pirelli“ žada atvežti visų rūšių ir tipų padangas, skirtas tiek sausai, tiek ir šlapiai dangai. Testuose bus viena speciali diena lietaus padangų bandymams, kuriose bus išbandomos naujo dydžio lietaus ir tarpinės padangos. Ji yra numatyta kovo 2 d., tačiau, jei per bandymus bus lietingų dienų, programa gali būti pakeista.

Planuojama į bandymus atvežti 810 komplektų 2017 metų pavyzdžio padangų.

Padangų rūšys:

– kietos (23 komplektai);
– vidutinės (263 komplektai);
– minkštos (287 komplektai);
– superminkštos (74 komplektai);
– ultraminkštos (51 komplektas);
– tarpinės (67 komplektai);
– lietaus (45 komplektai).

Be to, „Pirelli“ tikisi išbandyti ir „rezervines“ padangas. Tai tra tokios padangos, kurios atitinka 2017 metų dydžius, tačiau pagamintos iš 2016-ais naudotų padangų mišinių. Jos galės būti naudojamos lenktynėse tuo atveju, jei naujo mišinio padangų charakteristikos bus žemesnės už laukiamas. Komandos paprašė atvežti 70 tokių komplektų.