Šiemet F-1 komandos naudos stipriai pakitusius automobilius. Ant jų bus sumontuoti ne tik platesni priekinis ir galinis sparnai, bet ir platesnės „Pirelli“ padangos. Tikimasi, kad nauji automobiliai bus iki 5 sek. greitesni nei buvo pernai.

P. Hembery mano, kad ekipos bandymų metu elgsis atsargiai ir stengsis išsaugoti kuo daugiau paslapčių.

„Barselonoje nesužinosime komandų pajėgumo, kurios įvairiais būdais stengsis nuslėpti savo tikrą greitį. Bus tokių ekipų, galvojančių kaip pasivyti varžovus, kurie tuo metu galbūt tyčia važiuos lėčiau nei gali iš tikrųjų“, – kalbėjo „Pirelli“ specialistas. - Tikrą pajėgumą sužinosime tik atvykę į Kiniją arba Bahreiną.“

Pernai vykusiuose „Pirelli“ padangų bandymuose „Mercedes“, „Red Bull“ ir „Ferrari“ naudojo patobulintus 2015 metų automobilius, kurie nepasižymėjo tokia prispaudžiamąja jėga, su kuria tikimasi susidurti šiemet.

P. Hembery teigimu, jei skaičiai nebus tokie kokių tikimasi, tokiu atveju kompanija šiam sezonui bus sukūrusi per daug konservatyvias padangas.

„Problema ta, kad bandymuose naudojome automobilius, kurie buvo penkiomis sekundėmis lėtesni nei automobiliai, kuriuos komandos naudos šiemet. Jei skaičiai nebus tokie kokių mes tikimės, tokiu atveju būsime pasielgę per daug konservatyviai kuriant naujas padangas.“