DELFI skaitytojas Aurimas pasakojo antradienio rytą gavęs „asmeninį pasiūlymą“ iš „Maximos“ – su AČIŪ kortele buvo siūloma 30 proc. nuolaida sportiniams drabužiams.

„Aktyvinau pasiūlymus ir nuvažiavau su sūnumi apsipirkti į Vilniaus „Akropolio“ parduotuvę. Mokant už prekes prasidėjo „nesusipratimai“ – kažkodėl sportinės kelnės yra „sportinės, kurioms taikoma nuolaida“, o štai „sportinis džemperis“ – tai jau prekė, kuriai nuolaidos nėra. Kasininkė pasiūlė dėl pretenzijos skambinti kokybės telefonu, nes nieko padėti negali. Ją visiškai suprantu, tačiau bent galėtų pasistengti išsiaiškinti, kodėl netaikoma nuolaida“, – piktinosi vyras.

Paskambinus kokybės telefonu, vyriškiui, norėjusiam situaciją išspręsti operatyviai, buvo patarta kreiptis į informacijos skyrių.

„Tiek to – kreipiausi. Informacijos centro darbuotoja, paskambinusi keliems vadybininkams, neradusi parduotuvės vadovės, kištelėjo man lapą popieriaus – pasirašyk, o paskui išspręsim problemą. Pasiūliau kitaip – pirma išspręsti problemą ir tik tada pasirašyti. Supratau iš supykusios ir pasimetusios darbuotojos, kad buvau teisus. „Maxima“ darbuotoja puolė skambinti, skųstis vadovams, kad klientas stovi informacijos centre ir laukia, kad niekas negali nieko padaryti, pritaikyti nuolaidos ir pan. Bet nors stengėsi man padėti, išsiaiškinti problemą ir grąžinti permokėtus pinigus. Pasiūlė dar kartą skambinti „Kokybės“ telefonu. Nutariau nebeskambinti – pridėti nuotraukas, ir parašyti viską raštu“, – laiške rašė apgaudinėjamu pasijutęs Aurimas, tikinantis, kad laukia atsiprašymo ir kompensacijos.

Pirkėjo bėdos, perkant sportinę aprangą, nesibaigė – tąkart jis norėjo įsigyti ir dešrelių, tačiau pamatė, kad kvite kaina visai kita, nei buvo nurodyta ant pakuotės.

„Trys pakeliai – trys skirtingos kainos, o kasos kvite sumos labai padidėjusios. Žinoma, ne pirkėjo naudai „Maxima“ apsirinka. Tik čia kažkokiu stebuklingu būdu kasininkė viską išsprendė operatyviai – grąžinimą „įmušė“ ir iš naujo nuskenavus kvite kainos sutapo su nurodytomis ant pakuočių. Kaina pagal nuotaiką, klientus ir jų žioplumą? Nepastabiam brangiau? Ar tikrai atidžiai kiekvieną kartą reikia stebėti ir tikrinti, ką į kasos kvitą „įmuša“ kasininkė? Kiek galimai permokame už prekes, negaudami mums žadamų „asmeninių“ nuolaidų?“, – stebėjosi DELFI skaitytojas Aurimas.

DELFI kreipėsi į prekybos tinklo „Maxima“ atstovę spaudai Renatą Saulytę, kuri paaiškino, kad startavus asmeninės nuolaidos sportinei avalynei bei drabužiams pasiūlymui, sistemoje buvo įsivėlusi klaida.

„Apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos. Vakar, tik startavus asmeninei nuolaidai sportinei avalynei bei drabužiams, sistemoje buvo įsivėlusi klaida ir kliento pirktas sportinis džemperis buvo priskirtas vyriškų megztinių kategorijai, tad ir nuolaida nebuvo pritaikyta. Šią klaidą ištaisėme iškart gavę informacijos, kad nuolaida netaikoma šiai prekei ir perkant sportinius džemperius klientams tikrai neturėtų kilti problemų, nes aktyvuota nuolaida nuo šiol pritaikoma. Norėtume apginti savo darbuotoją, ji nežinojo, kodėl nebuvo pritaikyta nuolaida, tai nuoširdžiai ir pasakė klientui“, – sakė R. Saulytė.

Jos teigimu, prekybininko darbas išties nelengvas, „Maxima“ parduotuvėje kasdien taikomos nuolaidos šimtams ar net tūkstančiams skirtingų prekių, įsiminti visą informaciją išties sudėtinga.

„Tad kiek įmanoma stengiamės darbą sisteminti, pasitelkti technologijas. Iškilus klausimams dėl kainų ar nuolaidų, jų pritaikymo, visada skatiname klientus kreiptis į parduotuvėje esančią Informacinę kasą, kurios darbuotojai turi visą informaciją, paaiškina ar padeda išspręsti problemą“, – komentare nurodė ji.

R. Saulytės teigimu, niekas neketino apgauti kliento ir dėl dešrelių – neaiškumas susiklostė todėl, kad buvo neparduotos dešrelės, kurioms buvo taikoma akcija.

„Pastarosioms mūsų kainų leidinyje, kuris galiojo balandžio 26 – gegužės 2 dienomis, buvo taikoma akcinė kaina – 2,34 Eur/kg. Akcija baigėsi ir nuo gegužės 3 dienos kaina vėl tapo reguliari - 3,07 Eur/kg, kadangi nebuvo išparduotas akcinis kiekis, ant neparduotų dešrelių liko akciniai lipdukai, o sistemoje kaina grįžo į pradinį lygį – 3,07 Eur/kg. Apgauti ar klaidinti pirkėjo niekas neketino. Apgailestaujame dėl šios situacijos ir dar kartą primename savo klientams, kad jis turėtų patikrinti čekį dar esant prie kasos. Jei pastebi įsivėlusią klaidą, kainos neatitikimą tarp nurodomos lentynoje ir įmuštos čekyje, klientų mūsų darbuotojai visuomet atsiprašo, gražina kainų skirtumą. Pastabiems klientams pasiūlomas ir 2 eurų vertės dovanų čekis – kaip teisingos kainos garantija, taip pat simbolinė padėka už pagalbą, padedant mūsų personalui užtikrinti, kad kainos būtų nurodytos teisingai, o pirkėjai nesijaustų apgaudinėjami ir visuomet sugrįžtų“, – situaciją pakomentavo R. Saulytė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (216)