Tai antradienį pranešė portalas „rbc.ua“, remdamasis „Reuters“.

Gautomis žiniomis, elektrifikuojamas geležinkelis ir keičiama jo įranga netoli Kemijarvio miesto, kuris yra valanda kelio automobiliu nuo Rusijos sienos ir septynios valandos nuo Rusijos karinių bazių netoli Murmansko Kolos pusiasalyje.

Modernizuojama geležinkelio atkarpa tarp Švedijos miesto Haparandos ir Laurilo stoties Suomijoje. Norvegijos ir Švedijos geležinkeliai bus sujungti su elektrifikuota Suomijos geležinkelių tinklo dalimi. Užbaigti projektą tikimasi 2024 metais. Jo realizavimas atsieis 37 mln. eurų.

„Reuters“ duomenimis, 96 proc. krovinių į Suomiją pristatoma jūra. Prasidėjus konfliktui tarp Rusijos ir NATO, gali iškilti pavojus pajėgų ir krovinių gabenimui Baltijos jūra. Manoma, kad geležinkelio koridorius padėtų išspręsti galimo Suomijos uostų Baltijos jūroje blokavimo problemą.

Švedija ir Suomija pernai pateikė paraiškas stoti į NATO, atsisakydamos savo karinio neutralumo politikos po Rusijos invazijos į Ukrainą. Suomija jau tapo visateise Aljanso nare. Švedijos narystės paraišką turi patvirtinti visos NATO narės, tačiau Turkija ir Vengrija to dar nepadarė.

Turkija ne kartą yra pareiškusi, kad Švedija turi imtis papildomų veiksmų prieš uždraustos Kurdistano darbininkų partijos šalininkus ir FETÖ tinklo narius, kurie, Ankaros nuomone, yra atsakingi už mėginimą 2016 metais įvykdyti perversmą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją