„Microsoft“ sugalvojo šį reklamos projektą, nes susiformavo nuomonė, kad operacinė sistema „Windows Vista“ gremėzdiška ir su ja daug sunkiau dirbti negu, pvz., su „Apple“ sistema „Mac OS“.

Reklama – tarsi atsakymas į komiškus vaizdo filmukus „Mac vs. PC“, kuriuose rodoma, kaip jaunas, tvirtas vaikinas Mac „nušluosto nosį“ išsekusiam, keistai atrodančiam vyriškiui, vardu PC.

Kaip „Windows Vista“ reklamos kampanijos dalis kai kuriose didelėse Amerikos interneto parduotuvėse pasirodė taip vadinamieji „Guru Windows“. Jie paaiškins pirkėjams visas operacinės sistemos „Windows Vista“ galimybes ir jas pademonstruos.

„Microsoft“ kartu su kompiuterių pardavėjais tobulina „Windows Vista“, kad kompiuteris su šia operacine sistema veiktų greičiau.

Nuo „Windows Vista“ pasirodymo parduota 180 mln. šios operacinės sistemos licencijų. Tačiau daug stambių įmonių nenusiteikę pereiti prie „Vista“ ir toliau dirba su „Windows XP“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją