„Šioje dainoje turi būti tikros ašaros, tikras vidus ir tikra kančia“, – patarimų negailėjo garsi režisierė. Klausydama jos žodžių A.Pilvelytė scenoje net apsipylė tikromis ašaromis. O po kelių dienų, gerai viską apgalvojusi, ji atsikirto komisijos narei.

„Jeigu lipi į sceną ir nori dalyvauti tokiame didžiuliame projekte, kaip „Eurovizija“, privalai būti pasiruošusi kritikai, – savo pozicijos laikėsi vos kelioms dienoms dėl spektaklių „Oneginas“ kelioms dienoms į Lietuvą grįžusi „Vilnius City Opera“ įkūrėja. – Pasaulinėse scenose gastroliuojantys mano dainininkai tik nusijuoktų išvydę tos laidos įrašą. Jie pylos gauna kur kas daugiau. Bet juk kritika sakoma ne norint įžeisti. Protingas žmogus įsiklausytų, suprastų ką negerai daro ir patobulėtų. Tik taip menininkas gali augti.“

Išgirdusi A. Pilvelytės jai mestą įžeidimą D. Ibelhauptaitė trumpam sustingo. Greitai užplūdusias emocijas suvaldžiusi režisierė tyliai ištarė: „Siunčiu jai šilčiausius linkėjimus – aš būsiu finale.“ Tarp dainininkės ir režisierės įsiplieskęs konfliktas – tik ledkalnio viršūnė, atskleidžianti, kad įtampa veikia nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos dalyvius. Likus vos trims dienoms iki akimirkos, kai paaiškės kas šiais metais Stokholme vyksiančiame žiūrimiausiame dainų konkurse atstovaus mūsų šaliai, noras laimėti varo finalininkus iš proto. Vardan pergalės kai kurie pasiryžę net nešvariems žaidimams.