Turbūt esate girdėję, kad migdolų riešutus prieš vartojant patartina išmirkyti. Tikėtina, kad toks patarimas iš pradžių gali pasirodyti mažų mažiausiai keistas, rašo purewow.com. Vis dėlto patartina į jį atsižvelgti.

Mirkymas – tai migdolų ar kitų riešutų bei ankštinių daržovių laikymas vandenyje ilgą laiką. Žalių riešutų sudėtyje yra enzimus slopinančių medžiagų, o mirkymo metu atskleidžiamas visas riešutų maistingumo potencialas ir aktyvuojami šie nuslopinti enzimai. Be to, išmirkyti riešutai lengviau virškinami.

Kaip derėtų migdolus tinkamai mirkyti? Žalius migdolus pamerkite į vandenį ir palikite mirkti 8-12 valandų. Tada vandenį nupilkite, suberkite migdolus ant popierinių rankšluosčių ir palikite dar 12 valandų. Riešutus laikykite šaldytuve ir juos drąsiai vartokite savaitę.

Tiesa, verta žinoti, kad žali neišmirkyti migdolai taip pat yra naudingi sveikatai.

Riešutų mirkymas padeda atskleisti papildomą maistingumo potencialą, bet jei laiko visiškai neturite ir jaučiate nenumaldomą poreikį užkąsti, neišmirkyti riešutai irgi tiks kuo puikiausiai.