„The Independent“ pateikia keletą itin veiksmingų triukų, padėsiančių mandagiai siekti šio tikslo ir užtikrinti sklandų restorane vykstančių procesų įgyvendinimą. Vienas iš kelių Čikagoje veikiančių restoranų vadovų Gabe Garza pasakojo, kad restoranai būna apskaičiavę, kiek laiko turėtumėte praleisti prie staliuko jums dar nė neatvykus.

Pavyzdžiui, keturiems asmenims skirtas staliukas turėtų užtrukti 15 minučių ilgiau nei dviem asmenims skirtas staliukas, nors maisto ir gėrimų būna užsisakyta tiek pat. Restoranų versle tokia informacija neabejotinai yra itin svarbi.

Maža to, internetinės staliukų rezervavimo platformos, pavyzdžiui, „OpenTable“, suteikia galimybę restoranams numatyti, kiek laiko turėtų trukti darbai, skirti paruošti staliukus naujiems svečiams.

Kitas būdas, padedantis restoranams išvengti pernelyg ilgo lūkuriavimo prie geriausių staliukų – patiekti prie jų sėdintiems svečiams maistą greičiau. Taip klientas ne tik gauna geriausią įmanomą vietą restorane, bet ir kur kas trumpiau laukia savo patiekalo. Tai tarsi dvigubas laimėjimas.

Kalbant apie laiko kainą, G. Gaza atskleidė, kad restoranai kartais už papildomą gėrimą ar desertą paprašo pietaujančiųjų atlaisvinti staliuką ir pereiti prie baro. Tačiau visa tai daroma taip, kad svečiai to net nesupranta: „Mes iš tikrųjų sutelkiame dėmesį į tai, kad situacija valgomojoje zonoje būtų kontroliuojama svečiams to net nepastebint“, – aiškina G. Gaza.

Restoranų savininkai taip pat pastebėjo, kad svečiai mažiau linkę užsibūti tuo atveju, jeigu yra įsitaisę ne taip patogiai, dėl ko maitinimo įstaigose išaugo bendrų staliukų ir baro kėdžių be atlošų skaičius.

Taip pat restorano darbuotojai įvertins jus pagal pirmą užsakytą gėrimą – jeigu pradžioje užsakote butelį vyno, o ne kokteilius, tai rodo, kad jūsų vakarienė greičiausiai nebus tokia ištempta.

Kitas triukas, kurį naudoja restoranai – atėjus jums neduos desertų meniu, jį gausite tik tokiu atveju, jeigu vėliau patys paprašysite. „Neišprašote jų, tik apribojate tai, ką jie dar gali daryti“, – aiškina prestižinio restorano Anahaime (Kalifornijos valstija) padavėjas Cory Fierro. Žinoma, jeigu į restoraną atėję svečiai neužsisako deserto, dėl to restoranas gauna mažiau pajamų.

Ir nors gali susidaryti įspūdis, kad restoranams nerūpi neskubaus valgymo teikiamas malonumas, tačiau jeigu jums, kaip klientui, tai svarbu, visada yra galimybių kovoti su sistema: stenkitės ateiti valgyti vėliau ar iš pat pradžių pasakykite, kad ketinate ilgai pietauti.

Restorano darbuotojai tai supras. „Yra tokių klientų, kurie mėgaujasi menu pietauti, – pripažįsta G. Gaza, – ir mes norime jiems tai suteikti.“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)