„Buvo sunku bėgioti, skaudėdavo sąnarius. Nuolat jausdavau kažkokį diskomfortą. Negalėjau dėvėti patinkančių rūbų. Ir šiaip pradėjau po truputį savęs negerbti ir nepasitikėti savimi“, – pasakoja vyras.

Pokyčių pradžioje Aleksandras svėrė 90 kilogramų ir tai buvo ne aukščiausia jo svorio riba. Svarstyklėse jam teko matyti ir 93-94 kilogramus.

„Bandžiau mesti svorį savarankiškai ir ne kartą. Realiai, tai dariau paprasčiausiai nevalgydamas arba imdavausi kokios kosminės dietos: ryžių, grikių, obuolių. Nesąmonė. Pasityčiojimas iš savo organizmo. Bet ir tai, valios užtekdavo vos porai dienų, nes silpnai jausdavausi, na, ir valgyti norėjosi. Nevalgant svoris krito maksimum iki 87 kilogramų“, – prisimena vyras.

Kardinaliai mitybos ir sporto įpročius Aleksandras pakeitė, kai kartu su žmona prisijungė prie sveikos gyvensenos svetainės Kilo.lt.

„Iš pradžių, tai atrodė kaip koks žaidimas. Nustatai sau tikslą ir gauni nurodymus, valgiaraštį bei sporto programą sudarytą pagal užsibrėžtą tikslą ir savo galimybes. Su tavimi pastoviai bendrauja Kilo.lt komanda. Užsibrėžiau sau tikslą pasiekti 75 kilogramų svorį per 3 mėnesius. Šiuo metu esu numetęs 11 kg, sveriu 79.

Pasiekęs norimą svorį, tobulinsiu savo kūną toliau. Nemesti programos ir siekti tikslo toliau skatina pasiekti rezultatai. Kuo daugiau pasiekiu, tuo labiau norisi judėti į priekį. Na, ir, aišku, žmona. Jei ne ji, tikriausiai, nebūtų pasiektas net tas pirmas numestas kilogramas“, – juokiasi Aleksandras.

Aleksandro pokyčiai
Foto: Asmeninis archyvas

Kaip svarbų sėkmės faktorių Aleksandras taip pat išskiria profesionalų pagalbą: „Nuolat bendrauju su sveikos gyvensenos svetainės darbuotojais. Jie visada rūpinasi, paklausia kaip sekasi, domisi dėl savijautos bei noro nusižengti. Išties malonu, kad visi aplinkui nori padėti tau pasiekti trokštamo tikslo“.

Laikytis sudaryto mitybos plano jam taip pat nėra sunku, nes niekad nelieka alkanas.

„Valgau 5 kartus per dieną. 80 procentų mano pažįstamų nevalgo ir 3 kartų. Beliko tik pamėgti vištieną, kalakutieną, jautieną, kiaušinius, jogurtus ir varškę. Pamiršti batoną, bulkutes, bulvytes, kiaulieną, kolą. Išbraukti greitąjį maistą ir laukti šeštadienio, kada galiu valgyti kiek norių, ką noriu. Pradžiai taip ir buvo, laukiau pirmo šeštadienio, nes tai yra mano pasirinkta „Lucky day“. Iš ryto valgiau kebabą, per pietus viename greitajame restorane ir vakare – kitame.

Bet su kiekvienu šeštadieniu valgiau vis mažiau. Mažiau ir norėjosi. Bent jau porcijos apmažėjo. Bet kuriuo atveju, aš manau, kad sveika norėti kažko nesveiko ir kartais leisti sau tai. Sekmadienį pamatęs, kad svoris pasikeičia +1 kg, dirbi visą savaitę su didesniu užsispirimu“, – pasakoja Aleksandras.

Paklaustas apie sportą ir papildus, vilnietis atskleidžia, kad treniruojasi namie 3 kartus per savaitę pagal jam sudarytą programą ir video pratimus.

„Sportuoju kiekvieną dieną, plius, rytais ir vakarais mankštai padarau seriją atsilenkimų ir atsispaudimų, 2 kartus per savaitę vaikštau į maniežą pažaisti futbolą. Jokių papildų nevartoju“.

Aleksandro pasiekimai atsispindi ne tik svarstyklėse.

Aleksandro pokyčiai
Foto: Asmeninis archyvas

„Dabar jaučiuosi žymiai geriau nei prieš 2 mėnesius. Neskauda sąnarių, lengva judėti, lengva kvėpuoti. Pasitikiu savimi, geresnė nuotaika. Iš pradžių draugai ir kolegos žiūrėjo į visą šią idėją skeptiškai, su pasišaipimu – dėžutės su maistu į darbą, bananai, obuoliai, išgeriamo vandens kiekis. Moku pasijuokti iš savęs ir iš kitų ir pats, todėl man tai nebuvo sunku. Bet jau po mėnesio situacija pasikeitė. Atidėjau į spintą, o kažką ir išmečiau iš rūbų, kurie jau nebetinka, per dideli. Kolegos ir draugai pradėjo domėtis, nes matę rezultatą. Man tai buvo dar vienas stimulus judėti toliau.“

Visiems, kas nori atsikratyti nepageidaujamo svorio, Aleksandras pataria užsispirti ir pradėti pokyčius ne ryt, poryt ar nuo pirmadienio.

„Reikia ryžtingai pradėti dabar. Ir ne dėl kažko kito, o dėl savęs. Nes tik įrodinėjant sau, galima pasiekti rezultatų“, – pataria vyras.