Nes ir ne specialistui aišku, kad tikėtis sėkmės masinių automobilių rinkoje su dviem modeliais nėra labai perspektyvu, net jei tu ir gamini „Alfa Romeo“. Na, o šiandien aktualiausias formatas yra kompaktinis miesto SUV, tad būtent šiame segmente ir debiutuoja trečiasis „Alfa Romeo“ modelis „Tonale“. Tik yra vienas „bet“.

Reikalas tas, kad bent jau šiandien komunikuojama, kad jau nuo 2027 metų visi „Alfa Romeo“ modeliai bus varomi vien tik elektra. Akivaizdu, likus mažiau nei penkeriems metams kurti naują platformą reikiamam modeliui būtų tiesiog neracionalu.

Tad gamintojas pasinaudojo turima „Stellantis“ koncerno platforma, kuri naudojama „Jeep Compass“ ir kitų modelių gamybai, ir aprengė ją elegantišku itališku drabužiu. Dizainas gavosi neprastas – gatvėse automobilis tikrai traukia akį, ypatingai jei debiutinė „Speciale Edizione“ versija nudažyta „Alfa Green“ spalva ir apauta net 20 colių ratlankiais.

Alfa Romeo Tonale

Žavus išorėje, dalius ir viduje – ypatingai į akis krenta įspūdingas skaitmeninis prietaisų skydelis, o ir kitos detalės tokios kaip pasukamas važiavimo režimų nustatymas ar užvedimo mygtukas ant vairo sufleruoja, kad esate „Alfa Romeo“ automobilyje.

Tiesa, jei su gana painiu multimedijos sistemos (turinčios dideles galimybes) valdymu galima susitaikyti arba įgusti naudotis, tai sunkiau nepastebėti pigaus centrinės konsolės plastiko – tai tikriausiai silpniausia šio modelio apdailos vieta, nes daugiau didesnių priekaištų (vertinant šios klasės standartais) kokybei nėra.

Na, o kad jau čia yra „Jeep“ bendraplatformis, tai „Tonale“ taip pat turi tiek gana didelę prošvaisą, tiek ir pakankamai erdvų saloną ir talpią bagažinę. O dar maloniai nustebino mažas triukšmas salone net ir važiuojant greitai – automobilis išties komfortiškas.

Alfa Romeo Tonale

Šiai dienai „Tonale“ varomas tik priekiniais ratais – jei norite visų ratų pavaros, reikės palaukti iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos, kur galinius ratus papildomai suks elektros variklis. Na, o čia – 1,5 l turbobenzininis 130 arba 160 AG pasiekiantis motoras (galima ir 1,6 l / 130 AG dyzelinė versija), galią į ratus perduodantis per sklandžiai veikiančią dviejų sankabų automatinę transmisiją.

Kaip šios klasės automobiliui variklio galios pakankamai („Plug-in“ hibrido galia sieks 275 AG), tačiau turiu priekaištų vairo sistemos veikimui. Ir tada suprantu, kad tai nėra mažesnis „Stelvio“ modelis (kartu su „Giulia“ turintis tą pačią platformą ir dvigubų priekinių svirčių pakabą), o visgi tiesiog dailiau atrodantis „Jeep“ (gimininga platforma naudojama ir mažesniųjų „Fiat 500 X“ bei „Jeep Renegade“ gamybai). Tad, deja, kad ir kaip stengėsi (o gal ir nelabai, įvertinant neilgalaikes perspektyvas) „Alfa Romeo“ inžinieriai „Tonale“ suteikti azartiškesnes važiavimo charakteristikas, visas pastangas nubraukė nebūdingai šiam gamintojui neazartiškai veikiant vairo sistema.

Ką padarysi – tokie jau kompromisai kuriant bendraplatformius modelius. Bet manau, kad žaviam itališkam automobiliui netruks pirkėjų dėmesio. Visgi tai – ir emocinis pirkinys. O ir už „Tonale“ prašomi nuo 34 990 eurų („Sixt leasing“ įmoka yra nuo 586 eurų), įvertinant geras komplektacijas, šiandien yra visai adekvatūs pinigai šiame automobilių segmente, ypatingai kalbant apie gatvėje išsiskiriantį garsios markės automobilį.

Daugiau apie naująjį „Alfa Romeo Tonale“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją