Privalomuoju civilinės atsakomybės arba kasko draudimu savo automobilius draudžiame tam, kad, nutikus bėdai, draudimo bendrovė padengtų nuostolius ir nebereikėtų sukti galvos dėl nenumatytų išlaidų. Tačiau vis dažniau pasigirsta istorijų, kai draudėjų pagalba visiškai neatitinka lūkesčių. Žalos atlygis per mažas arba remonto darbų kokybė abejotina. Tokių skundų – daugybė.

Automobilio savininko įvertinti nuostoliai kartais gali toli gražu nesutapti su įvykio žalą atlyginančios draudimo bendrovės skaičiavimais. Būtent tuo piktinasi ir į LRT TELEVIZIJOS laidą „Keliai. Mašinos. Žmonės“ kreipęsis Ernestas Valantiejus. Pasak jo, po eismo įvykio, kuriame nukentėjo jo vairuojamas „Mercedes-Benz“ automobilis, išmokėtas atlygis siekė keliomis dešimtimis mažesnę sumą nei būtų kainavę remonto darbai.

„Mano automobilis stovėjo daugiabučio namo kieme. Aš buvau namuose, ir atėjęs pilietis pranešė, kad netyčia apgadino mano automobilį. Vairuotojas buvo pastatęs mašiną nesaugiai, neužtraukęs rankinio stabdžio arba nepasirūpino, kad ji saugiai stovėtų. Riedėdamas automobilis atsitrenkė į mano mašiną. Įvykis nedidelis, tačiau buvo apgadinta priekinė mano automobilio „Mercedes-Benz“ dalis. Apžiūrėjus automobilį, buvo paskaičiuota žala. Po savaitės man pranešė, kad žala bus šiek tiek daugiau nei 19 eurų“, – pasakojo E. Valantiejus.

LRT TELEVIZIJOS laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“ kreipėsi į žalą vertinusią ir atlyginusią draudimo bendrovę. Buvo norėta išaiškinti, kodėl E.Valantiejui buvo pasiūlyta kiek didesnė nei 19 eurų suma.

Plačiau žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.