Vars slidinėjimo kurorte 54-erių E. Barone, pravarde „Le Baron Rouge“ (Raudonasis Baronas) vairuojamas dviratis sniego trasa nuo kalno nulėkė išvystęs maksimalų 223,3 km/val. greitį. Dviratis ir apranga buvo kurta specialiai greičio rekordui.

Prieš tai inventorius buvo išbandytas aerodinaminiame tunelyje. Ankstesnis absoliutus dviračių greičio pasaulio rekordas priklausė taip pat E. Barone ir siekė 222,22 km/val. Tai – įspūdingas pasiekimas dviračiui, nes tokia žyma pasiekiama toli gražu ne kiekvienam automobiliui.

E. Barone kadaise buvo slidinėjimo instruktorius, o vėliau ėmėsi kaskadininko darbo, kuriuo verčiasi ir dabar. Jis filmavosi tokiuose filmuose kaip „Taxi“, „Taxi 2“, „Kalnietis“ ir kt. Pirmą kartą ant kalnų dviračio jis sėdo 1994 m., o netrukus dukart iškovojo Europos ir Pasaulio MTB greitojo nusileidimo „Master“ kategorijoje čempiono titulą.

Pajutęs neatremiamą potraukį greičiui ir pasiekęs keletą pasaulio rekordų dviračiu (ant sniego ir ant kieto paviršiaus – 1994, 1995, 1997, 1999 m.), E. Barone 2000-aisiais Les Arcs pasiekė legendinį 222,22 km/val. pasaulio rekordą.

Mėgindamas pagerinti ankstesnį savo rekordą, 2002 m. Cerro Negro vulkaniniuose kalnuose Nikaragvoje jis patyrė šiurpią avariją – dėl dviračio „Sunn“ techninio gedimo griuvo lėkdamas 170 km/val. greičiu. Pargriuvęs ant uolėto ir labai raižyto vulkaninio dirvožemio, jis išnsinarino abu pečius, taip pat lūžo šlaunikaulis, šeši šonkauliai, o į ranką įsimetė pavojinga infekcija.

Tačiau labiausiai ši avarija traumavo jo psichiką – atsirado didžiulė baimė. Aštuonerius metus Ericas išvis nevažinėjo jokiu dviračiu ir apie tai stengėsi nė negalvoti. Tačiau 2012 m. jis apsisprendė sugrįžti ir sniego trasa Les Arcs standartiniu kalnų dviračiu DH MTB nusileido 201 km/val. greičiu. Taip pasitikėjimas savimi sugrįžo.

Tada „Raudonasis Baronas“ apsisprendė gerinti paties pasiektą pasaulio rekordą ir pradėjo tam intensyviai ruoštis – su partneriais, rėmėjais, inžinieriais, gamintojais, mechanikais. 2013 m. Les Arcs jis išvystė 217 km/val. ir 7 kartus nusileido nuo pačios Chabrieres kalno viršūnės (aukščiau nei yra mėginę slidininkai) – o tai yra stačiausia greičio trasa pasaulyje. Rekordo jis nepagerino, bet pasirodymas ir rezultatai buvo įspūdingi.

Galiausiai 2015 m. jis turėjo naują dviratį: naujas aerodinaminis anglies pluošto rėmas, 29 colių skersmens galinis ratas, 27,5 colio skersmens priekinis ratas, nauja pakaba („SR Suntour“) su 70 mm paslankumo priekine šake ir 100 mm paslankymo galiniu amortizatorium. Žinoma, šis dviratis – nestandartinis, jo neįsigysi jokioje parduotuvėje. Išskirtinis dviratis buvo suprojektuotas ir pagamintas per 8 mėn.

Naują planetos rekordą E. Barone pasiekė ankstyvą rytmetį, kai sniegas tebebuvo ledo kietumo. Beje, rekordo rytą Vars apylinkėse pūtė stiprus vėjas (gūsiai Chabrieries viršūnėje siekė iki 70 km/val.), nors buvo giedra.

Pirmoji trasos dalis buvo slidi ir ne tokia lygi, kokios buvo tikimasi. Tačiau trasos inžinieriai davė leidimą startuoti. Pirmą kartą E. Barone nusileido testų dviračiu. O tada į kalno viršūnę grįžo vilkėdamas specialų raudoną aerodinaminį kostiumą, su specialiai rekordui ruoštu dviračio prototipu „Sunn F2.0 Race“.

Užsisegęs šalmą, E. Barone pasileido 42 laipsnių statumo nelygiu ledo šlaitu į apačią. Po mažiau nei 20 sekundžių darbas buvo atliktas – užfiksuotas naujas pasaulio rekordas siekė 223,30 km/val.