Teigiama, kad jau pačiame automobilio pavadinime yra užkoduota jo „siela“, modelis orientuotas į aktyvius bei jaunatviškus vartotojus.

Nors i20 automobilių rinkoje dar naujokas – pirmą kartą jis buvo pristatytas Frankfurto automobilių parodoje praėjusių metų rugsėjį – „Hyunday Motor“ inžinieriai nesnaudžia. i20-uką jie papildė dviem svarbiomis naujienomis: jį paaukštino ir aprūpino energingu „Kappa“ vieno litro darbinio tūrio T-GDI trijų cilindrų turbo varikliu su tiesioginiu įpurškimu. Jėgainė dirba kartu su 5 laipsnių mechanine pavara ir yra dviejų versijų – standartinė 100 AG versija pritaikyta kuro ekonomijai ir komfortui, o didesnės galios 120 AG agregatas sukurtas dinamiškesniam vairavimui.

Pastarosios jėgainės be to, kad yra ekonomiškos – šimtui kilometrų vidutiniškai sunaudoja 4,8 litro degalų, o jų CO2 emisija neviršija 110 g/km – pasiekia didžiausią sukimo momentą 172 Nm esant 1500 apsisukimų per minutę.

Hyundai i20 Active“ bus galima įsigyti ir su 1,4 litro darbinio tūrio „Kappa“ varikliu. Pastarasis keturių cilindrų benzininis variklis išvysto 100 AG ir 134,4 Nm sukimo momentą. Vidutinės kuro sąnaudos 100 km sudaro 6,7 litro, o CO2 emisija – 157 g/km.

Palyginus „Active“ išorę su baziniu modeliu, „Active“ išorės elementai iš pirmo žvilgsnio sukuria mažos klasės miesto visureigio įspūdį, nors formaliai jis toks nėra. „Hyundai i20 Active“ savitumo suteikia šešiakampės priekinės variklio grotelės, apjuostos juoda juostele. Automobilio buferiai iš prieko bei galo sustiprinti naujomis aptakiomis plokštėmis, ant stogo įtaisytos blizgančios bagažinės tvirtinimo sijos, o savitai dekoruota automobilio apačia suteikia jam ypatingo išskirtinumo.

Nelieka nepastebėtomis lemputės, apjuosiančios automobilio priekinius žibintus, sidabrinės spalvos kuro dangtelis bei nauji 17 colių ratlankiai. Išskirtinė „Morning Blue“ (ryto mėlyna) kėbulo spalva siūloma indivudualumo išpažinėjams, kurie už ją papildomai turės primokėti 250 eurų.

„i20 Active“ prošvaisa yra 20 mm aukštesnė nei pirmtako penkiadurio i20, todėl patogiau įlipti į automobilį, be to – šie keliasdešimt milimetrų „į aukštį“ garantuoja daug geresnį matomumą vairuojant ir geresnį pravažumą.

„Active“ versijos interjeras nedaug kuo skiriasi nuo motininio i20. Žadama, kad šio automobilio vairuotojai įvertins salono erdvumą bei racionalų prietaisų ir detalių išdėstymą jame. Gyvumo bei jaunatviškumo interjerui suteikia individualizuotos detalės – metalinio atspalvio pedalai, sodrią juodą spalvą paryškinantys oranžiniai apdailos komponentai.

Automobilio kaina „Inchcape Motors“ salonuose prasideda nuo 14 tūkst. 990 eurų už „Comfort“ komplektaciją su automatine pavarų dėže ir 17 tūkst. 990 eurų – už „Style“.

„Comfort“ standartinėje įrangoje: stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), elektroninė stabilumo kontrolės sistema (EBS), pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema (HAC), signalizacija, galinių durų užraktai apsaugoti vaikams, keleivio bei vairuotojo saugos oro pagalvės, elektra reguliuojami šildomi šoniniai veidrodėliai, palydėjimo apšvietimas, priekiniai rūko žibintai, „bluetooth“ laisvų rankų įranga, medžiaginiai sėdynių apmušalai, oda aptrauktas šildomas vairas, mechaninė oro kondicionavimo sistema, elektra valdomi priekiniai langai.

„Style“ pakete: papildomai prie „Comfort“ įrangos siūlomi 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai su 205/45R17 padangomis, priekiniai statymo jutikliai, galiniai žibintai su LED, tamsinti stiklai, elektra sulenkiami šoniniai veidrodėliai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)