Ieškinio autoriai nurodo, kad 14-oje „Mercedes“ gamybos modelių, turinčių dyzelinius variklius ir naudojančių „BlueTec“ technologiją, azoto oksidų emisijos daug kartų viršija rodiklius, pateikiamus oficialiuose dokumentuose.

Teiginiai, kad „BlueTec“ technologija yra švariausia iš viso pasaulio dyzelinių variklių „yra klaidinanti ir neteisinga“, nurodoma dokumente.

Jame teigiama, kad JAV leistini rodikliai iš tiesų yra viršijami 19 kartų. Be to, žemesnėje nei 10 laipsnių temperatūroje variklis išmeta 65 kartus daugiau teršalų, nei leidžia normos.

Ieškinyje teigiama, kad „Mercedes“ užprogramavo savo automobilius su „BlueTec“ technologija atjungti išmetamųjų dujų kontrolės sistemą temperatūrai kritus žemiau nurodytos ribos.

Savo ruožtu gamintojos atstovai pabrėžia, kad visi „Mercedes“ automobiliai nurodytas normas atitinka, o bendrovė jokių manipuliacijų nevykdo. „Šiuo metu peržiūrime pateiktus dokumentus ir savo poziciją ginsime. Jokio pagrindo ieškiniui nėra“, – nurodo „Mercedes“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (75)