BMW markės automobilių lapkritį parduota 5,6 proc. daugiau (167 tūkst. 853 vnt.), o MINI prekės ženklas fiksavo 0,9 proc. augimą (29 tūkst. 271 vnt.).
Anot Vokietijos gamintojo, sėkmę daugiausiai lėmė auganti visureigių paklausa Europoje. „BMW X3“ pardavimai ūgtelėjo 23 proc. (14 tūkst. 115 vnt.), o „BMW X6“ pašoko daugiau nei dvigubai (4 tūkst. 209).
Senajame žemyne, kur kompanija parduoda daugiausiai savo produkcijos, BMW grupės pardavimai lapkritį palyginus su analogišku laikotarpiu pernai paūgėjo 6,8 proc., o Kinijoje – 3,2 proc.
JAV pardavimai stiebėsi 1,2 proc.
Skaičiuojant 11 šių metų mėnesių BMW grupės pardavimai augo 6,9 proc. ir siekė 2,03 mln. realizuotų automobilių. Tai pirmas kartas Vokietijos koncerno istorijoje, kai 2 mln. kartelė perkopta per tokį laikotarpį.