Per pastaruosius šešis mėnesius BMW pralenkė „Audi“ 16 997 vnt., tuo tarpu prieš metus šis skirtumas siekė 23 760 automobilių. BMW pirmavimas prieš „Mercedes-Benz“ sumažėjo 6 proc., ligi 102 827 automobilių.
Visi trys gamintojai per šį periodą pasiekė rekordinius pardavimus. BMW pardavimai išaugo 10 proc. ir padėjo išsaugoti lyderio poziciją. Prie šio augimo smarkiai prisidėjo 36 proc. padidėję X5 visureigio bei 18 proc. išaugę X6 modelio pardavimai. Birželį pardavimai išaugo 7 proc., iki 164 214 automobilių.
Trečioji vieta atitenka „Mercedes-Benz“, kurio automobilių įregistravimas per pusmetį pakilo 13 proc. iki 783 520 vnt. Augimą pristabdė populiarios C klasės pardavimų mažėjimas, kilęs dėl to, kad pirkėjai Kinijoje ir JAV laukia naujos šio modelio kartos, pasirodysiančios rugsėjį. Birželį pardavimai pakilo 8 proc., iki 142 136 automobilių.
„Audi“ pateikė naujos kartos A3 modelį 2013 metų pradžioje, o „Mercedes-Benz“ padidino siūlomų kompaktinių automobilių gamą bei prieš metus išleido naują S klasės modelį. Abu gamintojai siekia pasivyti BMW ligi dešimtmečio pabaigos.
BMW išleido 2 ir 4 serijos kupė bei X4 visureigį ir pradėjo gaminti įkraunamą hibridinį sportinį automobilį i8.
S klasės pardavimai per pirmąjį šių metų pusmetį daugiau nei padvigubėjo, tuo tarpu kompaktinių automobilių gama, į kurią patenka A ir B klasių modeliai, CLA keturių durų kupė ir GLA visureigis, turėjo 24 proc. daugiau pirkėjų.
Didėjanti prestižinių automobilių paklausa Kinijoje ir JAV, didžiausiose pasaulio rinkose, lemia trijų Vokietijos gamintojų produkcijos augimą – šiais metais, lenktyniaudami dėl pirmosios vietos, jie tikisi rekordinių pardavimų. Dėl šių varžybų vidutinės nuolaidos siekia net 20 proc. Pasak „ISI Group“ analitiko Arndto Ellinghorsto, tai ne tik mažina pelną, tačiau ir kenkia prestižinių markių įvaizdžiui. Kainodara gali pagerėti, jeigu gamintojai baigtų vaikytis didelės pardavimų apimties.
2013 m. BMW pardavė 1,66 mln., „Audi“ – 1,58 mln., o „Mercedes-Benz“ – 1,46 mln. automobilių.