Žiūrint į naują modelį, kuris bus gaminamas tik universalo kėbulu, labiausiai į akis krenta priekinis nedažyto plastiko bamperis su sidabro spalvos elementais ir plastikinės ratų arkų bei durelių apdailos, kurios saugo kėbulą nuvažiavus nuo asfalto. Galiame bamperyje sumontuota sidabrinės spalvos plastikinė apsauga, papildomai galima užsisakyti ir sidabrinės spalvos stogo laikiklius.

Pajėgus bekelėje

Palyginti su įprastu „Octavia“ modeliu, šis automobilis turi 31 mm didesnę prošvaisą, o atstumas nuo kelio paviršiaus iki žemiausio taško yra 171 mm. Taip pat automobilis bazinėje komplektacijoje turi 17 colių dydžio lietus ratlankius.

Kaip ir įprastas universalas, „Octavia Scout“ pasižymi itin erdviu salonu ir didele bagažine. Nenulenkus galinių sėdynių į ją tilps 610 litrų, nulenkus antros eilės sėdynes – net 1740 litrai. Nulenkus ir priekinio keleivio sėdynę, galima pervežti 2,92 m ilgio krovinį.

Tačiau neabejotinai didžiausias naujojo „Škoda Octavia Scout“ privalumas – į modelį montuojama visų varančiųjų ratų sistema su penktos kartos „Haldex“ mova, kuri sukimo momentą priekiniams ir galiniams ratams perduoda priklausomai nuo eismo sąlygų ir sukibimo su kelio danga.
Automobiliu galima vilkti net 2 tonas sveriančią priekabą (25 proc. daugiau nei ankstesniu modeliu), maži priekinio ir galinio bamperio išsikišimai leidžia įveikti stačias įkalnes ir nuokalnes (iki 16,7 laipsnių priekyje ir 13,8 laipsnių gale). Bekelėje važiuojant nedideliu greičiu pravers ir elektronikos valdomas EDL diferencialas, taip pat galima pasirinkti skirtingus elektroninės stabilumo sistemos režimus.


Naujo variklio debiutas

„Octavia Scout“ bus komplektuojamas su vienu iš dviejų turbodyzeliniu arba turbobenzininiu motoru. Pirmą kartą „Škoda“ gamintojo istorijoje galingiausias turbodyzelinis 2,0 l /184 AG TDI motoras bus komplektuojamas su dviejų sankabų automatinę DSG pavarų dėže ir visų varančiųjų ratų sistema, o vidutinės degalų sąnaudos sieks vos 5,1 l/100 km.

Antrasis dyzelinis motoras – 2,0 l/150 AG TDI bus siūlomas tik su mechanine šešių pavarų greičių dėže, o jo degalų sąnaudas gamintojas nurodo tokias pačias, kaip ir galingesnio modelio – 5,1 l / 100 km.
Vienintelis benzininis variantas bus su 1,8 l TSI / 180 AG motoru, kuris bus derinamas su 6 pavarų DSG automatine greičių dėže. Jo vidutinės degalų sąnaudos sieks 6,9 l/100 km.

Ne pats pigiausias „Octavia“ variantas

Pirmos kartos „Škoda Octavia Scout“ debiutavo 2007 metais ir iki šiandien jų buvo parduota daugiau kaip 53 600 vienetų. Naujos kartos modelis rinkoje debiutuos rugpjūčio mėnesį, o kaina kol kas neskelbiama. Lietuvoje senuoju modeliu, kurio kaina buvo nuo 79 000 Lt, šiuo metu nebeprekiaujama.

Parengė Jurgis Paplaitis

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)