Tokijuje pristatomas mažylis turi kilmingą pirmtaką – jo dyzelinio ir elektrinio variklių tandemas bei DSG pavarų dėžė kilę iš ekonomiškaiusiu pasaulio automobiliu laikomo „Volkswagen XL1“.

Po naujojo „twin up!“ variklio gaubtu sumontuotas 55 kW galios hibridinė jėgainė, kurią sudaro 35 kW pajėgumo 0,8 litro darbinio tūrio TDI dyzelinis variklis ir 35 kW galios elektros motoras. Galią ratams perduoda paskirsto DSG pavarų dėžė. Po galine sėdyne ir bagažinėje patalpintą akumuliatorių bloką sudaro 8,6 kWh talpos ličio jonų eigos akumuliatorius ir 12 V akumuliatorius, skirtas automobilio maitinimo ir elektros sistemoms. Be to, šalia glaudžiasi ir 33 litrų talpos degalų bakas.

Važiuodamas hibridiniu režimu, „Volkswagen twin up!“ 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 1,1 l dyzelino ir į aplinką išmeta 27 g/km CO2. Važiuodamas vien tik elektra, šis automobiliukas gali įveikti maždaug 50 km atstumą. Maksimalus važiavimo vien tik elektra greitis siekia 125 km/val, o įsibėgėjimas iki tokiam mažyliui įprastų 60 km/val trunka 8,8 sek. Maksimalus hibridinio režimo greitis kiek didesnis – taip galima skrieti ir iki 140 km/val greičiu, išvystant iki 215 Nm sukimo momentą. Persijungimas iš hibridinio į elektrinį režimą atliekamas vienu mygtuko paspaudimu.

Parodai skirtas egzempliorius nudažytas priklausomai nuo aplinkos apšvietimo atspalvį keičiančia balta spalva. Salono elementai – taip pat balti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)