Naujoji C-klasė dalį komforto ir saugumo sistemų „paveldėjo“ iš S ir E-klasės automobilių. Be to, gamintojai pabrėžia, kad šis modelis tapo pirmasis savo segmente, kurį galima užsisakyti su visiškai nauja pneumatine pakaba („AIRMATIC“).

Pirkėjams Lietuvoje siūlomos kelios verijos: dyzelinės „C 180 BlueTEC“ (1.6 l, 118 AG), „C 200 BlueTEC“ (1.6 l, 136 AG), „C 220 BlueTEC“ (2.1 l, 170 AG), „C 250 BlueTEC“ (2.1 l, 204 AG), „C 300 BlueTEC Hybrid“ (2.1 l, 204 AG) ir benzininiai modeliai – „C 180“ (1.6 l, 156 AG), „C 200“ (2.0 l, 184 AG) ir „C 250“ (2.0 L, 211 AG).

Naujosios C-klasės centrinėje konsolėje montuojamas 7 arba 8,4 colių ekranas, taip pat rankai skirtoje atramoje virš valdiklio centriniame tunelyje įtaisytas kitas inovatyvus ranka liečiamas ekranas, kuriame galima paprastai pirštų judesiais valdyti visas pagrindinio įrenginio funkcijas. Lyginant su pirmtaku, naujokas tapo ne tik 100 kg lengvesnis, bet ir 9,5 cm ilgesnis bei 4,5 cm platesnis, o važiuoklės bazė išaugo 8 cm.

Naujasis „Mercedes-Bens“ C-klasės modelis standartiškai komplektuojamas su visiškai naujos kartos plienine pakaba, taip pat įtraukta elektromechaninė „Direct Steer“ vairo sistema, kuri pagal sudėtingus algoritmus reguliuoja vairo stiprintuvą ir prisideda prie transporto priemonės efektyvaus valdymo.

„Mercedes-Bens“ C-klasės kaina Lietuvoje prasideda nuo 111 429 Lt, „Metų automobilio 2015“ konkurse dalyvaujanti versija siūloma už 174 650 Lt.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)