Lietuvos vaikų ir jaunimo centras kartu su Mokolo Romerio universitetu atliko tyrimą apie neformaliojo vaikų švietimo įtaką žmogui, kuris atskleidė, kad beveik pusė jaunų žmonių, dalyvavusių tyrime, sieja asmeninę gerovę su neformaliojo ugdymo patirtimi. O kas antras jaunuolis mano, kad neformalusis švietimas tik laiko praleidimo forma.

Vyriausybėje kyla siūlymai praplėsti netgi abitūros egzamino vertinimą, įtraukiant ne tik akademinisu pasiekimus, bet ir kitas konpetencijas. Nors galutinio modelio, kas bus vertinama, nėra, Švietimo ir mokslo ministrė J. Petrauskienė DELFI tiesioginėje konferencijoje sakė, kad gali būti atsižvelgiama į pasiekimus sporte, mene, ir į savanorystės patirtį.

Apie neformalųjį ugdymą kalbama nemažai, tačiau ar tėvai iš tiesų žino, kaip gali lavinti savo vaikus ir kokį finansavimą gauti? Ar neformaliojo švietimo finansavimas padeda integruoti socialinės rizikos šeimose gyvenančius vaikus? Kodėl tiek dėmesio skiriant neformaliajam vaikų švietimui vyriausybė net nebando gilintis į rezultatus?

Pokalbį apie neformalųjį ugdymą žiūrėkite tiesioginėje DELFI konferencijoje balandžio 19 d. 15 val. Pokalbyje dalyvaus Švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius, Lietuvos vaikų ir jaunimo centro direktorius Valdas Jankauskas ir Aktyvių mamų sambūrio atstovė Rasa Žemaitė.

Užduokite klausimus pašnekovams apie neformalųjį vaikų švietimą ir juos atsakysime tiesioginėje DELFI konferencijoje.