Psichologas, Mykolo Romerio universiteto profesorius Gediminas Navaitis pasakoja, kad dideli automobiliai vilioja žemaūgius vadovus.

„Tyrimai rodo, kad žemo ūgio vadovai stengiasi turėti kuo didesnes erdves kabinetams, ir kuo galingesnius automobilius. Taip vadovai netiesiogiai kompensuoja ūgio trūkumą. Deja, bet ne visi turi pakankamai lėšų tam, kad įveiktų savo kompleksus“, – sako psichologas.

Taip pat galima išskirti pagal lytį egzistuojančius dėsningumus. Yra pastebėta, kad moterys perka automobilius su suapvalintu priekiu. Tuo tarpu vyrai renkasi smailius automobilius.
Moterims labiau patinka automobiliai, kurie asocijuojasi su vaikais. Tuo tarpu vyrai renkasi mašinas, primenančias agresyvaus gyvūno snukį.

„Daugelio moterų automobiliai primena meškučius, kačiukus ir kitokius minkštus ir mielus gyvūnėlius. Mašinos dailiosios lyties atstovėms primena gyvūnus ar jų jauniklius. Kitaip tariant, jos automobilius renkasi kaip didelius žaislus, – paaiškina G. Navaitis. – Netgi automobilių pardavėjai yra konstatavę, kad moterims labiau patinka automobiliai, kurie asocijuojasi su vaikais. Tuo tarpu vyrai renkasi mašinas su ilgesniu priekiu, primenančiu agresyvaus gyvūno snukį. Rinkdamiesi galingesnius automobilius stipriosios lyties atstovai demonstruoja savo vyriškumą, galią ir aršumą.“

Specialistas mano, kad žmonės savo kompleksus dėl mažų ar nefunkcionuojančių lytinių organų, žemo libido akivaizdžiai išreiškia nei automobilio dydžiu, bet savo vairavimo maniera.